T6

T6-mallisto koostuu kuudesta eri teholuokasta, joista maksimitehoiltaan 125-155 hevosvoiman mallit T6.125-T6.175 ovat nelisylinterisiä ja 159 hv:n T6.180 kuusisylinterinen. Maksimitehojen lisäksi on käytössä lisätehoa lähes kaikissa versioissa parhaimmillaan yli 20 hv.
New Holland

T6

T6-mallisto koostuu kuudesta eri teholuokasta, joista T6.145, T6.155, T6.165 ja T6.175 ovat nelisylinterisiä ja T6.160 sekä  T6.180 kuusisylinterisiä. Maksimitehojen lisäksi käytössä on lähes kaikissa versioissa reilusti lisätehoa - parhaimmillaan yli 20 hv.

Vaihteistotyyppejä on kolme eri perusversiota, joista 16x16 Electro Command™ on ollut pitkään suosituin ja myydyin.  Uutena vahvana vaihtoehtona on uusinta teknologiaa edustava ja  kaksoiskytkintekniikkaan perustuva 24x24 Dynamic Command, jossa on kahdeksan powershift-vaihdetta kolmella sähköisesti vaihdettavalla alueella. Malliston huipulla on New Hollandin portaaton Auto Command™.

Myös varustetasoja on useita hyvin varustelluista vakiomalleista lähtien ja huipputason 50 km/h Deluxe -versioihin päätyen.

 

OHJAAMO

Kun nouset T6-traktorin ohjaamoon, huomaat heti miten tilava ja hiljainen se on. Kaarevat suurikokoiset lasiovet heijastavat melua pois ja avautuvat riittävän laajasti. Kestävät ja laadukkaat materiaalit on yhdistetty korkealuokkaiseen viimeistelyyn.

Kun istuudut muhkealle matalataajuusjousitetulle istuimelle, voit nauttia laajasta näkyvyydestä. Tehokas ilmastointi pitää sisäilman sopivana riippumatta olosuhteista ohjaamon ulkopuolella. Automaattinen ilmastointi ja sähkösäätöiset lämmitettävät ulkopeilit ovat mainio lisävaruste monessa käytössä.

Ajaessasi 50 km/h -mallia yllätyt siitä, kuinka pehmeän ajokokemuksen ohjaamon ja etuakselin jousitukset saavat yhdessä aikaiseksi.

MOOTTORI

T6-traktorin voimanlähteenä on ECOBlue™ HI-eSCR -moottori, jonka on kehittänyt ja valmistanut New Hollandin sisaryritys FPT Industrial. Se täyttää uusimmat ympäristöä säästävät Tier 4B -päästönormit, ja se tarjoaa lisäksi useita muita isoja etuja.

Suorituskyky: lisääntynyt teho ja vääntö, parempi vaste kaasuun ja suuri lisäteho merkitsevät parempaa suorituskykyä.
Taloudellisuus: yhteenlaskettu polttoaineen ja AdBluen kulutus on joko sama tai alemmalla tasolla kuin Tier 4A -moottoreissa.
Yksinkertaisuus: yksinkertaisempi rakenne itse moottorissa ilman pakokaasujen takaisinkierrätystä tarkoittaa enemmän tehoa sekä vähemmän lämmöntuottoa, mikä lisää luotettavuutta.
Huolettomuus: ei hiukkassuodattimen aiheuttamia katkoja tai puhdistusta.

Uusimman HI-eSCR -teknologian ansiosta moottorit hengittävät vain puhdasta raikasta ilmaa, eikä pakokaasujen takaisinkierrätystä tarvita. Moottori vastaa paremmin kaasuun ja reagoi nopeasti kuormituksen muutoksiin. Voiman tuntu on helposti aistittavissa, kun tullaan ylämäkeen tai maalaji muuttuu kovemmaksi.

New Hollandin moottoreista saadaan tavallista enemmän irti, sillä lisätehot kytkeytyvät tarvittaessa päälle voimanottokäytössä, hydrauliikkaa hyödynnettäessä ja maantieajossa. Traktorissa on runsaasti teho- ja vääntöreservejä varalla, kun niitä eniten tarvitaan, eli raskaassa käytännön työssä.

VAIHTEISTO

Vaihteistoissa on nyt vaihtoehtoja enemmän kuin koskaan. Voit valita huippusuositun 16x16 Electro Command -vaihteiston tai täysin uuden kaksoiskytkintekniikkaan perustuvan 24x24 Dynamic Command -version, jossa on valittavana kahdeksan powershift-vaihdetta vedon katkeamatta.

Malliston huipulla on New Hollandin portaaton Auto Command.

Myös varustetasoja on useita alkaen hyvin varustelluista vakiomalleista ja päätyen huipputason 50 km/h Deluxe -versioihin.

HYDRAULIIKKA

Hydrauliikan tehokkuus olennainen osa nykyaikaisen traktorin suorituskykyä,  T6-traktoreissa hydrauliikan ytimenä on aina suljettu kuormantunteva mäntäpumppu, joka tuottaa nostolaitteelle ja ulkopuoliseen käyttöön Electro Command -malleissa 113 l/min ja ja Dynamic Command sekä Auto Command -malleissa 125 l/min. Pumppu säätää virtausta kulloisenkin tarpeen mukaan, joten polttoainetta säästyy silloin kun hydrauliikkaa ei tarvita.

Electro Command- ja Dynamic Command -traktoreissa on vakiovarusteena viisi ulkopuolisen hydrauliikan pikaliitinparia, joista yhtä hallitaan vaihtoventtiilillä. Ominaisuuksiin kuuluvat virtauksen säätö, kellunta ja painepalautus. Saatavilla on myös sähköventtiilit sekä kaksi tai kolme Joystickillä hallittavaa keskiventtiiliä esimerkiksi etukuormaimen hallintaa varten.

Auto Command -malleissa sähköiset ulkopuoliset venttiilit sekä Joystick ovat vakiovarusteina. Venttiilien hallinta sujuu mukavasti joko käsinojassa olevista vivuista, Joystickistä tai monitoimiohjaimen keinukatkaisijalla. Venttiileitä säädetään havainnollisesti värimonitorista kuvakkeita koskettamalla. Päisteautomatiikan avulla hydrauliikan venttiilien toiminnot voidaan automatisoida monipuolisesti.

VETOTEHO

Voimanotossa on vakiovarusteena nopeudet 540, 540E ja 1000 r/min. Lisävarusteena on vaihtoehtoisesti mahdollista valita nopeudet 540E/1000/1000E. Taloudellinen 540E pienentää polttoaineen kulutusta, koska se toimii matalilla moottorin kierroksilla 1546 r/min. Voimanotto kytketään sähköisesti, ja Soft Start takaa kytkeytymisen pehmeästi ja estää työkoneilta voimanotolle tulevia kuormituspiikkejä.

T6-malllisto on suunniteltu etunostolaitteen käyttöä ajatellen. Sekä etunostolaite että etuvoimanotto ovat traktorin rakenteeseen täysin integroituja. Niitä hallitaan mukavasti ohjaamosta, mutta myös etunostolaitteessa itsessään on noston ja laskun sähkoinen hallinta koneiden kytkennän helpottamiseksi.